Thursday, December 4, 2008

tipah tertipu...

Ngantuk... smlm kat umah suraya, tido kol 3 kot. da atas tilam pun bole sempat sok sek sok sek. hasilnya... pg td sume mamai.. aku telah dianiaya mlm td. aku dikerah membuat air dan menggoreng mee. hehehehe...xde lah. mmg aku dgn rela hati buatkan air teh o ais utk org yang baru balik dr UK tu. kol 12 sume lapa lapa lapa. nasib baik kat dapo ada mee kuning. so.. aku goreng mee bersama meat ball di kala 12 malam. aiyooohhh.. mana x gumuk! tak termasuk biskut cheese and chocolates yang kak aini bwk balik tu.

arini first attempt brakfast with msc team. they are not as bad as what people describe or what eva yang aku penah dengar about dorang. fun jugak. may aritu still br. skrg dah makin kenal. alhamdulillah.. makin mudah la keje camni. harini invitation shj. esok br event yg betul.

mlm td, sambil tgk tv, makan and so on, aku main² dgn laptop kak aini. baca blog² yang kak aini selalu baca. tibala kat 1 blog yang aku rasa sangat sempoi dan bengong. org yg tulis blog ni mmg layan kepala sendiri and ckp sesuka hati about her life, her family and cara dia bercerita tu kelakar. biarpun ayat² tu siap caci maki dan perasan bagus, tp cam syok plak baca. kelakar siot.

arini aku sambung baca lagi. hehheheh.. i would like to share with everyone here. tp aku takut jugak org tu x suka share blog dia dgn org kan. so.. x yah la yek. biar aku je la gelak guling² baca. hek hek hek!

* to suraya... ko sgt hampeh! ko berjaya memperdayakan aku ngan gatsue ttg kid rock kau tu! hangeeeennnn! sue... blasah suraya jommm!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template