Friday, December 19, 2008

I'm the lucky one.. am i?

Fuuuhhh.... Sgt penat. smlm kol 9 br balik umah. penat sgt kol 3 baru dpt tido. packing barang and so on. nasib baik arini nak balik dah.

Yesterday morning ada event dengan msc team again. this time @ Oldtown, Plaza Puchong. Mmula dpt venue, aku lost. celah mana plaza puchong ni?? puchong yang aku tau ada IOI shj and rumah bakal adik ipar. thats all. plaza puchong ke hape ke of cos i dunno.. so aku ngan ayu main hentam sajalah labu.. akhirnya berjaya jumpa and event settle dengan jayanya!


After that rushing pi midvalley. ada Sales seminar dengan card & partnership pulak. aku x alert sgt benda ni tp yang aku tau, lepas seminar ada bowling. smlm gila susah nak cr parking. after praying so much, i had one. selepas stengah jam keliling midvalley! bole?? tensi.. start with registration @ cititel. dapat goodie bag. akak sukeeee u ols.. nak tau apa isinya?? tadaaaa!


Partnership & Card Services Sales Seminar 2008 Katanya!

Ada mug, t shirt and bag laptop.. suke suke suke (pdhal aku blum lagi beli laptop)

Oleh sebab start da lambat, utk sales talk tu they make it short and simple. its time for... BOWLING! dah lama tak main bowling. i dun thing i can perform well mcm masa study dulu (ttiba tingat tini, min, alin.. uhuks). and yes.. i didnt perform. game yang paling teruk aku pernah main beb! gilo. even ni skdr suka2 tapi aku upset sgt tau! "longkangking" je ntah bape kali!

but well.. lane tu xde "Ong" kot. suppose aku tanya ceo dulu before main. lane tu fengshui nya bagus ke tak kan? Eheks!!!

After that balik Cititel for dinner and penyampaian hadiah. Aku x bajet pun ada performance mlm tu. Siapa yang perform? Azrul kumpulan charm tu. dia mmg kelakar. aku smapai sakit perut gelak dengan lawak dia. he deserve that 2nd place in Raja Lawak dulu tu. mmg fun.

Ceo pilih meja depan sekali. and btul² sepan stage. kalau dah siap ada game, mmg sah la kitorang yang kena panggil! mlm tu byk lucky draw. and i am the lucky one.. si azrul tu masa mmula nak panggil nama aku, dia sebut nama GOLD VOIS. he ask.. mana meja GoldVois?? siniiiiii! sume angkat tgn. ha... siapa yang nama kat tengahnya ada MOHAMAD? ampeh! i know its me. coz even ayu ada sama, dia x tersenarai. dia ctg nak tgk bowling je tp sbb tempat ada kosong, boss seret dia dinner sekali.

He announce my name. Rina Mohamad Khabri. Owh.. ok.. mmg aku. so dgn pantasnya aku jln naik atas pentas. Bole tak masa aku nak naik si Azrul tu ckp " Lepas ni jangan pulak panggil dia MOHAMAD ye!" ampeh azrul ni. aku mmg dipanggil mohamad rina. nasib baik none of my family was there except ayu. ayu diam je, dia x perasan la tu. hahahahha! i got this for my lucky draw:

Of course la TM merchandise lagi yang oi.. apa ko hengat dorang nak bg TOYOTA CAMRY?? Mua a a a a!

Ada games. Irwan (budak opis bukan pundeks ok!) yang mmula kena naik atas stage dgn 2 lagi guest. dorang kena cr brg tersembunyi yang ada dlm kertas. actually bukan tersembunyi pun. benda tu sume kena mintak kat org. irwan kena cari kasut tumit tinggi, credit card, duit 20sen, shite stockin and... UBAN!! hahahhaha. bongok tol. irwan ni dok kelilingla dewan. last² balik kat kitorang, and big boss klua kan duit 20sen, credit card.. amik kasut ayu, stockin putih xdak.. and.... boss suruh irwan cabut UBAN kat kepala dia. kah kah kah kah! adoiyaiiiii... pd aku sgt kelar ok. aku xleh lupa cemana irwan cabut uban kat kepa big boss. Boss.. u sgt sporting!

Turn rosdi kena lg kelakar. dia kena pakai stocking perempuan yang sampai ke pinggang tu (sambung sekali ngan cam panties). gilo! bayangkan sume yang dipanggil tu beso dan lelaki. kena lumba siapa pakai cepat. aiyoh.. time ni aku rasa perut aku cramp! rosdi pakai rilex je. yang lelain sampai koyak ok!

Ni la rupanya kalau lelaki pakai menda alah stockin tu..

I really enjoy last nite.. even sgt penat and lunyai.. but it was fun.. Well partnership team.. next year buat lagi eh! mua a a a

Mamat ni namanya Zul.. Comels kan? Hahahha.. Larikkkkk!


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template