Monday, December 15, 2008

Makan Pisang Saje...

* Semak pulak aku nengok background blog ni. Sungguh tak cantiks ok! kak Aini, tolong sy! :)

Well.. as usual, went back to my hometown. mmula konon tak nak balik sbb nak temankan suraya tapi suraya kata dia nak pi kenduri sabtu. so decided to go back. (ttiba mlmnya chat ngan suraya, suraya kata dia tersilap tarikh! bole?? suraya bosan gila tahap gaban.. adeh...)

2 days at home.. release. sempat ngadu ngan ma pasal keje yang membuatkan ma pun hangis sama. ma kata cari keje lain. definitely ma.. anak²? adoiiihhh... fenin! adam ngan anis yang sgt active. aku dah la x berapa sihat. selsema.. aisyiooooooo semput tau!

abah ngan ma dok g jemput org utk kenduri. wah.. next week! jeng jeng jeng! eheksss.. ma abah punya excited sampai sanggup pi 3 kenduri dlm 1 hari. tp kan mmg gila byk org kenduri minggu ni.. even on our event date, ada org kawen kat dewan simpang kallang tu. so diingatkan kepada tetamu, majlis kitorang kat umah ye. bukan dewan. nnt korang tersalah makan nasik kat tempat org. hue hue hue!

smlm pi nilai lagi. last round. mmula nak balik kl terus. ma x bagi. nak jugak suh aku balik arini.. adoiyaii.. hasilnya aku sgt flat! bangun pepagi balik kl nak keje. (kang org kata aku tak buat keje lagi kan!) adam x berenti bckp dalam kete. smpai kan dia dok bayangkan dia jd monyet. dok atas pokok. turunkan buah. makan pisang saje.. dan dijaga oleh mama monyet!!! adoi...

This week will be my last week working. ho yeahhhhhh!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template