Thursday, December 18, 2008

Sgt Bosan!

Tadaaaaaa.. im in the office. But dun worry, i'll be out again soon. arini ada event kat Plaza Puchong and after that event kat Midvalley. Lalalallala.. ptg nnt, aku jugak yang kepenatan.

yesterday after work, i went back to my aprtment. ingatkan nak tido awal and rehat. dok mengabiskan novel lewat gak tido. actually i am so bored last nite. kol 9.17 i sms suraya and tell her that i am so bored. aku boleh mati kejang! suraya ring me and we talked for a while.

yang bestnya sebelum dia pi keje smlm, aku dah ckp kat dia aku x tido ngan dia mlm sbb nak balik umah. and i will only see her after our long holiday coz suraya pun nak balik penang lama. kami pun bepelukkan cm biasa.

suddenly masa dia call, dia ckp dia x ingat apa yg aku ckp pg smlm. she tought that i'm waiting for her at home and she bought large pizza! uwaaaaaaaaaaaaaaa!! sudah la dikala dia bckp tu aku sgt bosan dan lapar aku tgh makan roti yang 50 sen tu and she's eating pizza!! jahat tauuuuu!

well, arini balik mlm nak kemas brg. esok lepas keje... cau cin cau.. horey!!!

2 comments:

Anonymous said...

This is a well written blog by a talented writer, I like your blog. Check out my blog for a free internet speed test. Comments welcome!

:)

--->Free Internet Speed Test<---

CaSRieNa said...

hi there.. thank u for dropping by. :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template