Wednesday, July 23, 2008

UK

Kak Nuin told me last week that she'll be going to UK (bukan ulu kelang ye kengkawan.. its united kingdom!!!) end of this year at least for a 1 year... uwaaaaaaa... sob sob... akak... sapa lg nak layan saya kalau akak pi uk. even kita tak jumpa tp ym ni still la sgt berguna utk mengadu domba. kalau akak pi uk, sy mlm akak siang. akak siang sy mlm.. bila kita nak chattingnya???

tp kak nuin kata aku still bole mengadu ngan dia, dgn syarat aku berjaga mlm hanya utk mengadu kat dia. BOLE???? aisehhhh.. akak... tak yah g la... dok je la kat mesia ni kak... lg best. nnt akak linduuuuuu kat saya. hek hek hek!

BESTNYAAAAA... kalau keadaan aku sgt teruk, i might follow her to UK as well. Bole? tp secara kebetulan, i've chat with irda last week. she's also in UK. dia tengah sedey sbb hubby ngan anak² dia nak balik mesia raya ni. so dia kena tinggal sorang. irda ajak aku dtg sana jenjalan..takpe irda.. aku dtg melawat ko nanti. insya allah... tak pun, cam aku ckp la, aku temankan ko kat sana. bila ko da abih blaja, ko balik, aku balik la... tu pun kalau aku x sangkut ngan mata biru kat sana. hek hek hek.. ada hati tu!!!

actually, kalau aku di posisi kak nuin ( perghhhh ayatttsssss) wat will i do? will i go? or will i reject it?? hemm... this is my point :-

1) aku sgt manja dengan family. 2 minggu tak balik jumpa ma ngan abah, aku bole nangis. pi bali pun masuk hari ke 4 aku call ma menangis bagai nak rak. UK??? setahun???? erk??? (inila sebabnya aku x jd further study Australia dulu even abah dgn rela hati nk anta tp dengan pesanan, abah tak ada share dlm MAS nak bg aku balik tetiap minggu... mua a a a a a!)

2) im very closed to my babies. seminggu tak nampak muka annies, adam & awang, da rasa x complete. if i go.. imagine la x jumpa dorang setahun.. ttiba jumpa annies da x nak kat aku, da x nak tido ngan aku, adam da bole bckp lurus tp da x nak lg makan aku suapkan.. awang da x kenal aku dan x nak aku dukung... erk???? mana bole!!!!

3) i am not independent at all. skrg pun apa sikit.. abahhhhh... maaaaa... even worst... ayuuuuuu.. kalau pi sana, dok sensorang. makan ke tak ke sensorang. kalau ttiba x tahan, nak balik, aku x bole pecut cik keli aku tu dan dlm masa sejam aku sampai mesia. no no no.. at least kena gak cr dana nak beli flight tiket and kena gak tgk flight schedule. and perjalanan sgt jauh! hemm... bole ke???

4)... cukup tak 3 reason di atas?? so.. agak² kalau aku kat tpt kak nuin, aku pegi tak??? ahahhahahah... lu pikir la senidiri!!!!

aku rasa cam takyah la tanya pendapat sesapa. coz sekali aku bukak mulut je.. mampus aku kena bantai.. especially my sisters. mua a a a a...

2 comments:

Anonymous said...

Sweet Escape.. :)

CaSRieNa said...

ala.. nak pi jugak ke? x yah la.. xyah la... hehehehhe!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template