Thursday, July 31, 2008

Teka teki!

Cak!!! Apa daaaaa.. kejap timbul kejap tenggelam. Ive been very² busy with work. tp enjoy coz its flexible and i really love my job now. yang lg best bila usahakita dihargai. siapa tak happy kalau ceo sendiri keep on calling, email saying that we are doing a good job. siapa tak rasa bersemangat kalau our superior email and called ask u to keep up ur good job and well done! nah... merasa la aku lg bersemangat nak bekerja ok!

Start from this week, my "coverage area" become bigger. Last monday Melaka, smlm suppose p batu pahat, tapi boss prefer suh aku p karaoke entertain org. ho yeahhhhhh.. amik ko! karaoke 6 jam!!! hue hue hue!!! sampai ilang suara. tp beshhhhhhh... suara org yg di entertain tu fulamakkkkkk sedap siottttt.. jatuh centa!!! kalau bukan dah ada family, mmg aku kejar. bole? hahahha... wat a joke. x mungkin aku cr pasal ngan laki org lagi dah... huh!

Last week balik raub, anak² dah ada. adoiyaiiiiiii penats! saturday seharian buat bunga dengan nani & ayu. bila anak² balik, sambung pulak melayan. annies rindu kat kitorang kot. so dia mula merepek. dia sibuk bg teka teki yang dia je yg faham. tapi she pronounce it as "teki teka". ahakssss... meh aku bg 1 teka teki dr anies. "APA KE PAKAIAN PENGANTIN CINA PAKAI?" nah... sapa tau jawapannya??? aku ngan nani gelak tergolek² bila anies bg jawapan. nak tau apa jawapannya?????? hahhahhhahah.... jawapannya adalah... "PAKAIAN PENGANTIN CINA LA!!!" mua a a a aa a a ..

well.. itu la penawar duka aku.. intan permata.. buah hati pengarang jantung... adam cumilllllll... manja sgt. awang pun da pandai gelak. tp everytime i look in to their eyes... i feel so sad. kesian sangat.. dorang x ada kasih syg ayah.. menumpang kasih syg org lain je la.. nasib baik skrg they got their "papa" even its only for weekend. thanks bro! and they are lucky coz they have atok who really luv them and treat them very well. aku doakan dorang membesar mcm org lain even ada kekurangan..

im waiting for my confirmation letter.. hopefully bole la keje lama skit kat sini. ehekssss... oh.. next week start cuti panjang.. lalalalalala!!

* we are looking for a sales person for "smartcall". if any of u interested, pls email me your resume to casriena@yahoo.com. thank you!

4 comments:

Hanie Syafura said...

1 more!!.. "APE KE DIA REMOTE?".. "remote ade la remote tv, remote astro, dan remote control"..

CaSRieNa said...

mua a a a!!

khairulhasli said...

ooo.. sis lupe tulis pasal cite menyuruh org kuar beli lens disaat hanya menunggu mau ujan.. ada ka patut, sis ku ini berdoa semuga aku basah dlm ujan.. ishkk.. dah macam video klip dangdut je rasanya.. minggu ni jom pulau chekas..

CaSRieNa said...

ye la kan.... wa rasa nk tergolek nengok korang merempit dalam ujan tu. wakakakak.. susah kalau org yg tak paham arahan ni..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template