Monday, July 14, 2008

No Air...

Went back to my hometown again.. Balik raub, hilang semua resah hati, susah hati ke apa ke.. tgk muka bbudak tu.. adoiyaiiii.. mmg aman rasanya. even sometimes kerenah dorang, aduh.. bole naik darah tinggi. but hello... they are still young. tak tau apa pun lagi. aku dok pikir, macam mana la org bole pukul anak kan..

Adam da 2 tahun last friday, ayu bought her a chocolate cake. buat surprise kat dia. punya la happy... suruh dia tiup lilin, abis tersembur segala benda. he's so cute... debab!!! tapi aku risau dia xleh bckp lurus lagi. dia hanya bole sebut bunyi yg ujung je... adoyai.. kadang² tak faham.. eee.... geram tau.. so kitorang prefer ajar dia english like fish compared to ikan. adam suka ikut papa dia jalan. so skit².. paaaaa... kut.. (papa, ikut!)

Anis, mcm biasala... we luv to call her nasha aziz coz dia tinggi, kaki panjang makan byk pun x naik jugak. tp ayu suka gelakkan dia. anak aku yang sorang very funny. dia boleh jalan lalalalala... but suddenly gedebuk! dia jatuh. tiba² jek.. ayu kata nnt dia beso muka skit punya cun tp jalan asik jatuh memanjang. cemana nak jd supermodel ni. asik jatuh jek... adoiyaiii..

Ma abah bz dengan preparation. Nk kenduri kan. well... makin lama date makin dekat ni.. aku pun da cuak. kalau pikir balik.. aduhhhhhh aku la manusia paling penat ni! smlm balik dh kol 2 pagi.. arini bangun lambat. arghhhhhhhh! penat. tak sabar nak balik umah ni... zzzzzzzzz....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template