Thursday, July 3, 2008

Redang Blast Out - Where the Journey begin..

Ahaaaa... yee... kami pegi redang. Sgt Seronok ok! Biarpun pegi tanpa cash, but its fun! (bole pegi holiday tp xde cash? nak buek cemano..) Redang was superb!!

On thursday evening, Ayu ngan roy antar pi office kairin kat bukit bintang coz da janji ngan kairin nak g hentian putra sesama. Dengan backpack dan beg kecik, aku pun naik la office kairin. Sempat update blog lg ha.. arround 7 ++ kitorang gerak. Kairin lagi haru.. gila berat beg. Diving nyer equipment pun da sekian. siap ada paper bag gambo org bakai bikini lagi.. ehekss..

From bukit bintang naik monorail to Hang tuah. Kairin dok sibuk dgn enpon. aku da blur da.. aku mana la tau arah mana nak pegi.. monorail pass. gila semput aku bwk backpack tu berjalan... org sume dok pandang. nak kemana la minah 2 org ni kan.. from monorail hang tuah, kena naik star pegi putra... ha... ni yang sadis sikit.

Kairin tgh hangin psl keje, so dia asik sms je memanjang. aku plak bukan tau pun public transport ni sume kan.. kairin naik, aku naik. ada tempat duduk, kitorang duduk. kairin still dgn sms dia.. ttiba dia kira hentian.. eh.. awat hentian lain??? ahaaaa ya betollllll.. kami salah naik star... muaa a a a a a a !! so kitorang turun amik train lain.. and this time betul.. aku gelak, kairin pun gelak. ye aaaa.. aku depend on dia.. last² salah.. nasib baik sedar awal. kalau da jauh, satu hal pulakkkk...

Akhirnya sampai jugak la ke destinasi.. oleh sbb awal lagi kitorang decide to lepak at the mall.. kairin still x lepas ngan enpon. marah benar bunyi nya.. tak apala.. bg dia setel sume before pi redang kan.. makan salad & chicken cornish je. tak larat nak makan berat²..


Dah la ujan lebat.. tini dtg ngan parents dia and fetch us at the mall bwk pi hentian putra. padahal bukan jauh pun kan. eheksss.. sampai hentian putra, bas blum sampai.. sempat beli air. guess what.. bas double decker.. ahaksssss sume muka excited. tak penah naik kan.. ingat nak dok atas, tp tiket ka bawah. so kena la dok bwh.. bas tu ok.. tp bak kata tini, macam rasa naik intra kota je! hahahhaha.. tak kisah la asalkan sampai kuala terengganu coz alin ngan min da tunggu kat sana. dorang tour kelantan b4 jumpa kat KT.




sepanjang jalan dok sms ngan my sayang and of borak ngan tini. mcm² cerita before we Zzzzzz... kairin??? letak bontot atas seat je terus zzzzzzzzzzzzzzzzzz.......bas tu berhenti minum kejap then gerak semula.. nothing much coz jalan malam.. kan..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template