Thursday, January 14, 2010

~ Talent ~

Past few weeks, husband kam offer kitorang jd talent for EPF corporate video.. so excited lah pegi. sanggup ke pusat latihan epf kat bangi sana. mua a a a! dia suh bwk bj keje. 2-3 helai. aku kan pakaian rasmi keje baju kurung. nasib baik lah kam nak bwk extra. aku kam and dyla ppg buta dah gerak pi sana.

sgt excited sbb this is 1st time nk tgk org2 production ni bekerja. well.. i can said that its tiring.. ber cut2.. berscene2. kesian dorang penat mengusung camera and rail tu semua. and for us, penat menunggu. scene nya sekejap je. take by take.. but the best part is, bila director kata.. ITS A WRAP!! hahahha.. sblum ni aku tgk kat dlm tv je kan. bila director kata cmtu, semua crew and pelakon sgt happy.

that nite lepas mengharungi semuaaaaaaaa kepenatan kesusah payahan.. aku fhm kenapa dorang happy! and i feel it too! :)

Ngan dyla. jgn tanya rambut aku tu fesyen hape ok. and i hate my make up. dorang nk nampak kan aku ni middle age executive. alahai.. make up nampak tuooooo bbebonar!

Nih kam.. bini project manager.. semua org kata angin husband dia baik aritu sbb bini ada kat set. =)

dah gaya makcik2 kan aku? mua a a a ! i dont like ok!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template