Monday, January 18, 2010

~ Gardening ~

ni ma br beli sbb tgk wanita hari ini.

yang ni putih.. sgt suci bersih

nampak tak ikan gapi aku berenang2 tu???


Lately dpt penyakit menanam bunga ngan ma. every week ada je bunga2 an yg dibeli. abah kata, nnt pindah sebijik lori je dah kena reserve utk bunga. aku dah ckp ngan abah, umah br nnt landskap buat sesiap.. pastu ruang utk semua pokok2 aku tu mestilah besar.. kerana aku yakin bilangan nya akan bertambah dr masa ke semasa nyia a a a a!

last week sempat buat mini pond guna tempayan naga. haha.. letak ikan gapi.. yes! aku bela ikan kengkawan. aku akan pastikan ikan aku tak jatuh dlm axion dan x kena rogol beramai2..=) (lalalala lariiikkkkk)





No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template