Saturday, January 2, 2010

~Ada apa dgn 2010 ~

Masih mcm new year yg sudah2. countdown new year kat atas tilam, mengadap lappy berlatar belakangkan suara anak2 yang huru hara ini. aku lately kan org panggil aku "anti social". haha.. xde maknanya anti social. tp aku lum ada rasa nak hu ha hu ha.. and again, aku agak bz's dgn rutin hari2..

resolution?? carry foward saje.. xyah susah2.. nnt ada jugak yg x achieve. tp 1 benda la, aku sgt hope 2010 ni aku xde sedih2 lagi... penat dah weh... rasa derita gila 2009. rasa slowwwwwwwwwww je tahun tu. hopefully 2010 nih cm bunga api yg melotop lotop tu.. :)

owh.. 1 lagi, aku niat nak letgo btul2 semua. and i guess i did! aku rasa release sgt. how i do it? ada la... tp masa tu ya ampun... xde kata2 elok langsung. rasa x berapa nk sedar diri la jugaks! :) janji aku puas hati.. hati org, pedulikan.. aci dok?

abah had plan something for me, harap2 bejaya.. insya Allah.. :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template