Thursday, January 7, 2010

~ Menggelupas like hell ~

Ye.. muka tgh menggelupas dengan hebatnya.. hopefully only for few days... next week, sudah kembali canteksssss (cantek ke? mua a a a ) arini biarpun menggelupas cam haram, aku x rasa stress. sbb aku tau it will be ok. and its better than yesterday! nnt kalau treatment ni berjaya, aku promote kat sini eh.

ada sebab lain jugak kenapa x stress.. sbb aku dah g melepas kan stress tu td. LIKE! yg berkenaan tau la. hihi.. next week i'll be in JB again. hue hue hue.. aku rasa xde hal la.. aku bersyukur sgt sbb skrg aku dah tak rasa sedih k apa k.. rasa tu mcm dah hilang.. alhamdulillah.. harap2 terus lah perasaan yg begini.

mlm nnt kena kemas brg utk terus off ke jb on monday. sgt malassss ok! owh.. kat jb ada ayam penyets yg sedap!!! nnt kt jb aku amik gamba. sedap siotsss.. x sabar nk pi makan. after jb mayb i'll be off to KK n ganu.. tp date x kompem.. haih... penats!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template