Wednesday, January 14, 2009

Whats up yo!


Cak..!! Im bz... bz upload gambo kenduri kat facebook. hahahhaha... ntahla.. aku da pening dgn hal keje so aku break kejap melayan fb sepuas hati!

Ada apa dengan last weekend? balik jumpa anak² tersayang yang semakin lasak + manja + menyakitkan hati + nakal + mengganggu gugat kesabaran! adam dpt panggilan baru. KUNDUR. y kundur? dia sgt chubby skrg ok! tak caya tgk ni!



sgt cumil ok! ni gambo dr lense photographer masa wedding ayu.

Last week my 2nd kazen kawen. of course she's younger than me la kan. mlm nikah, aku x pegi dengan alasan mls nak tinggal anak². even aku tau kazen aku tu sgt nak jumpa aku. y aku x nak pegi? wedding kat kg. sana penuh dengan makcik² aku. sesambil kat dapo for sure soalan maut utk aku akan klua. thats what i don want to hear beb! sanggup la aku dok umah. hehehhe!

and mlm tu jugak ttiba aku rasa stress yang teramat. pernah tak korang rasa stress, and korang sgt perlukan org utk mengadu tapi tak tau kat sapa and sorrounding ko bukan org² yang ko boleh bercerita apa ko rasa??? ahah! itu yg aku rasa malam tu. stress sbb aku terasa cam tercicir. org lain da kawen, ada anak and so on. tp aku masih camni. masih dengan phobia yg tak tentu pasal ni. uhuksssss!

th next day, kitorang pi jugak. and of course ayat aku : kita pi makan saje.. hahahah.. teruk aku kan? kat kenduri tu anak² dah cukup menjatuhkan saham ku ini.. hello.. perempuan yang vogue the vast tetapi dengan 2 anak di tangan? mua a a a a a! well.. anyway, aku lebih bahagia dengan anak².. biar pun anak org! ehekss!

so.. now aku dok pikir, berapa lama lagi aku bole bertahan, mengelak, bua bodo, buat tak tau dengan soalan dan tekanan ni sume? hek hek hek... selagi mampu aaaaaaaa! ada aku kisah? hek hek hek!

Dear Nani... our beloved mom ( ur mom la!) dah start carikan kite calon nih! piiiitaaaaammmmm!


3 comments:

NuiN said...

Okay,..seriously i giggle when I read bab nak duduk kat tangga tuh.. muahahhahaha

Hanie Syafura said...

ade wa peduli?! tapi kan.. mak punye colan2 best wo. wa terkesima kadang.

CaSRieNa said...

wa pedulik! sbb calon mak utk wa tak best!!! pembantu perubatan kelinik kampung dong! taknaklah wa!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template