Thursday, January 15, 2009

MAUT?? Ampehs!

Nak lepas geram nih! aku booked tiket nak tgk MAUT kat cineleisure. siap ayu bgtau yg review maxis cite tu 4 star! so mmg excited la nak tgk.

kol 10 gerak pi cineleisure. amik tiket. oleh sbb new movie br nak tayang so.. RM 10 walaupun smlm rabu. movie 11.35. so kitorang pun merayap la nak tunggu sejam lg nih. penat merayap lepak atas sofa depan screen kat atas tu. then agak² nak masuk, pi beli air.

punya la lama tunggu signal number cinema tu nak menyala. kat tiket cinema & so aku mmg x sabo tunggu angka 7 tuh menyala. menyala jek trus kitorang pi kat entrance. tp aku perasan, 2-3 org yang nak masuk depa kata, movie kensel. movie apakah???? bila time kitorang, Sori eh.. MAUT kensel! hoh???? hangen!!! adoiyaiiii.. dah berjam² tunggu beb! kensel??? mamat depan tu suh pi turun kaunter.

kat kaunter dah kecoh. manager dok settle. dia suh pilih nak tgk cite lain tak. in d same time refund. so my turn, aku pilih YES MEN. sbb x sempat tgk dulu. tp ok la.. sgt fun cerita tuh ok! so terubat la jugak hati yang marah. so kaedahnya... smlm tgk wayang free! alasan maut tu cancel? filemnya tak sampai. tak dihantar. which is aku gelak masa manager bg alasan tu. coz for me, its not real. carila alasan lain bang oi.. filem rosak ke watsoever...

tp smlm ada gak yang kelakar. ada jugak hal lain yg menyakitkan hati.

yang kelakar, masa nak refund tu, ada 2 org couple kat depan aku tgh deal refund and pilih movie. dorang pilih yes men jugak la. manager dah kata, pilih la seat merah or biru cair. yang lelain tuh org dah beli. bole pulak dia pilih jugak yg org dah amik. abg manager tuh cakap : yg tu x boleh.. da ada org beli.

ttiba aku dgr mamat depan tu, sy nak yang itam la bang.. abg manager: tak boleh dik.. yang itam tu jalan! wakakkakkaakk! adoiyaiiii... sakit perut aku tahan glak! aku, abag manager, ngan pembantu manager da tersengih gaya apa ja! kalau aku: dik... yang itam tuh mmg selalu kosong. awal² je penuh sbb org nak pi tempat duduk. tgh² movie plak ada la sorang dua kat tempat itam tu sbb nak pi toilet. masa movie dah abih pun penuh dik.. sebab... org nak balik!!! adoiyaiiii...

then masa movie, ada couple sebelah kiri yang buat movie cam tgk tv kat umah. ckp kuat².. buat ulasan. sampaikan kartun yang pasal piracy b4 movie tu pun cam dia x penah tgk (especially awek tu). then buat ulasan cerita tu. siap terjemah bahasa. si jim carey sebut lain, dia terjemah lain. adoiiiyaiiiiiii.. dik... apa kata tgk movie tu dendiam.. bole???

yg sbelah kanan couple jugak.. adoiyaiii. xreti dok diam. kejap begitu, kejap begini! terganggu aku tau!!! kesimpulannya.. smlm mmg x best!!!

3 comments:

Hanie Syafura said...

next time buat cam wa. book sampai 4-5 tiket. padahal nak tgk sorg je. sampai time nak amik tiket tu, kensel yg lain, amik 1 je. biasanye keliling wa kosong. best. except org seat blakang wa yg suke tendang2 seat wa. nak buat "wayang" blk umah cari bilik la beb. aisyoo!

CaSRieNa said...

so.. next time why not awak book seat blakang sekali??? :)

Hanie Syafura said...

kalo dah blakang skali, tapi masih rasa "tendang2"?? jeng jeng jeng... mmg xkasi wa pi tgk wyg la tu kan

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template