Friday, January 9, 2009

Lunch and X-change GIFT Party..

Arini ada exchange gift party kat opis. org lain da ready hadiah awal². aku ngan ayu br bawak arini. heheheh.. dorang da tetapkan gift mesti above rm20. ayu bli lampu tido smlm. me? hehehehhe.. aritu aku ada beli jam dinding. 1 nak letak kat hall, 1 lagi nak letak kat bilik. apa ke jadah nak bebanyak jam. blum masuk jam meja lgik kan? aku still bangun lambat pi keje.. kaedahnya?? aku amik jam yang nak letak kat bilik kononnya tu and balut together with my clear vas yang x digunakan kat umah tu.

harga utk both gift tu cecah la rm 20 lebih skit. kira ok ma... so td makan kfc, pizza n sandwich. jahanam diet aku! takpe.. mkn cikiiiitttt aje. hahhahah!

bila turn cabut number utk gift la paling best. sume dok tuju hadiah cash... tp sapa yang dpt, dptla kan... big boss pun bg cash. akak cleaner pun join sekali. dia bg adiah t-shirt. tp dia hadiah yang dia dpt duit cash rm 50! untung tauuuuu...

My hadiah dpt kat Kak ita.. kak ita ni.. sexytary (secretary) opis... eheks! and apa aku dpt?? something yang aku nak beli tp x beli²... benda alah ni ha...




Hadiah ni from Yee Mei... CNy tahun ni, tahun lembu kah?

Ayu plak dpt hadiah dr Mail.. tada....


Tupperware.. mmg sesuai utk org baru pindah umah.. byk benda bole isi.

Anyway.. alang² da cite about gift... qulyn bg adiah besday Coach Key Chain! eheks.. itu maknanya.. dia suh aku menabung beli beg Coach cam dia.. lalalallala... tak mampu la lyn.. tp tq so much!!! i like it!


.



2 comments:

Anonymous said...

RIENA... I LIKE THE LEMBU PRESENT... VERY NICE... HAPPY NEW YEAR TO YOU - FROM SUMMER

CaSRieNa said...

Summer.. hehehhe cute rite? Happy New Year to u my dear! Miss u so much! can I have ur contact number??

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template