Tuesday, January 6, 2009

Aku dan harijadi yang dah lepas..

My birthday... aku x penah sambut jauh dr family. seriously. mayb sbb birthday aku mmg public holiday so aku sambut ngan family. tp mmg tak pernah la 25 december tu aku xde ngan family. sure ada punya.

Last christmas, i am 29 yrs old. birthday yang terakhir utk age yang ada angka 2 before umo aku masuk 30. abah awal² buat bbq on 28th mlm. lg pun sume org akan balik on 28th tu. kerja pun byk nak buat. nak pack baulu lagi, nak masukkan telur dlm sarung lagi.. so they start with bbq..

ayu da balik, nani, and the others pun join makan. ttiba abah ngan ma dtg dgn cake. yeaaaa! eheksss.. ma kat abah yang buat sume tu. ma tak tau pun abah bli cake. tq abah..

activity biasa, colek cream kek kat muka sume org. hehhehe.. itu kan family hobby.. (gambo upload kendian eh) then adik ipo dtg anta brg.. dia suprise kan lagi dengan sbijik lg kek. banana chocolate cake! i likeeeee! macehhhhhh! suke....

for those yang anto sms birthday wish and call.. thank u.. yang send sms on 25th and aku x sempat reply, thank u so much but im so sorry.. aku busy sgt. x sempat nk reply or pickup call (yg sebetulnya masa busy tu, aku tatau enpon aku letak kat mana! ahahahah!)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template