Wednesday, September 16, 2009

Touching sgt...

Assalamualaikum…

Di kesempatan ini aku nak wish korang sume Selamat Menyambut Lebaran..Nowadays dah x de bg Kad Raya dah kan ..Kalau dulu..siap kumpul & kira berapa dapat Kad Raya..
Ada yg by hand..sometimes tertunngu2 abg posmen datang…

Pak Lah : Moga Lebaran nie lebih bermakna..Maaf Zahir Batin & take a good care of yr health

Alin : Duit collection jualan kueh raya ko aku dah bank in kt yr CIMB semlm…Baju untuk attend ko kawin pun dah tempah…

Bad : Thn ni mesti x dapat duit raya kan …awk dah sibuk nak settle majlis on December...Awk..duit tempeyek byr lepas raya leh?

Ima : Bj raya yg aku courier dah sampai ke lum???Cian ko kene beraya kat Langkawi Thn ni…& thanks 4 the support masa aku sedih fsl MARA hr tu

Imah : Air 1.5L yg ko order aku dah beli dah…jgn lupa amik…& kalau next year ko nak tempah kuih kt aku dah blh..setakat nie high demand gak kuih aku..
Dah terima tempahan untuk raya haji lagi( he he he..tp Alin ko jgn risau…aku x wat kuih yg ko jual…)

Faizah : Lama ko x dtg visit aku…dari aku 55kg sampai la 60kg…tapi td aku baru timbang..dah 55kg balik..yabedabedu…

Nana : Selamat Menyambut Hari Raya…Rindu kat spaghetti ko…hmmm dapnyer

Min : Last ko call aku before aku berangkat g bandung …pas tu senyap jer…pastu ko x update pun kitorang fasal Abg Faizah tu...

As : Mummy…ko lagi sorang senyap jer..selalunya every year ko dtg kilang beli air..thn ni x dgr citer pun..

Riena : Ni usahawan perfume ni blh ar hulur angpau hijau kt aku..kan jenet kan..


Kalau ada salah & silap...Maaf Zahir Batin

Regards,
NUR HAZIDAH BT AB WAHAB
AR Controller, One Stop Centre


* Above email is from zida. ntah kenapa aku sgt tersentuh bila baca.. i miss my good old days.. idup dengan kengkawan. suka duka.. emmmm.. i miss u all. rindu gila.. bila puasa n nak raya ni pun aku teringat sgt kt korang. mcm mana kita bukak pose ramai2 sama2.. bentang surat khabar, letak juadah yg beli kat param, makan ramai2...

teringat gelagat alin yg 1st day puasa nyanyi lagu raya pastu salam sume org... teringat zida yg control ayu bila klua ngan paklah, apai ngan ima yg kalau dapat bergaduh, boleh runtuh rumah, same goes to min ngan as, aku, nana ngan krame yg sempoi.. damn!!! i miss u all bebeh!! rindu nak drive memalam ntah kemana2 pastu kena kejar ngan jantan. hahhaha!

My replied :

Terasa sedih plak aku baca wish si zida nih!

Well, kengkawan...

kepada yg nak kawen, sedar2 la diri tarikh makin hampir. memana yg tak siap tu, siap2 kan la. hehehe..
yang jauh dimata semuanya.. korang tetap dekat dihati.. Damn! aku rindu dengar suara alin nyanyi lagu raya "berlalu lah sudah ramadhan..." tu masa first day puasa. nway.. aku buat ringtone dah lagu tu. aku rindu sahur sesama, bbuka sesama.. gaduh2 ngan apai.. kena marah ngan ima, seriously.. miss that soooo much!

yang dah berfamily, sure raya korang sgt bermakna kan.. anak2 didahulukan. :)

yang bujang.. enjoylah raya bujang ni puas2.. haha.. nnt kalau dah kawen kena gilir2.. which i really dont know how can i survive raya without my family! hehehe.. (maybe sebab tu jodoh aku x sampai2 lagi ni)

Selamat hari raya semua.. ampunkan salah silap aku... jumpa korang sume masa wedding alin nnt ok?

muahsssssssssssssssssssss!

Regards :

Casriena Khabri

http://casrienakhabri.blogspot.com/


*** Aku rindu kamu, kawan... RINDU!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template