Thursday, September 3, 2009

Dah mai dah...

Tuh dia... mood malas meng-update blog aku dah mai dahhhhh... mayb puasa kot kan (x senonoh btul bg alasan puasa). actually aku dah siap buat karangan yg panjang nak cerita pasal weekend punya activity aritu. wekend yg sgt happening and sgt bahagia juga sgt letih. tgk la.. aku post kan separuh je la dulu kot. penat dah taip tu.. tp x siap2 gak.

aku still kat umah kak nuin.. sampai lah yaya balik penang next week. then aku akan balik puncak jalil. cuti raya dah approve tanpa perlu menolak gaji. hooooreyyy! tQ tak wai.. lately idup xde lah rasa kosong sgt. may be sbb ada yaya around. sok2 kalau dah sensorang semula.. tatau la nih. harap2 ok je..

lalallalala... mls dah nak menaip.. bubbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template