Tuesday, September 15, 2009

Sabar rina.. sabar..

Arini aku ada jemputan berbuka kat sime darby. ditakdirkan tuhan, semeja pulak dengan org2 ex company dulu2.. ttiba berceritalah pasal hamba Allah sorang ni. majlis berbuka yg mmula fun bg aku jd kelat! darah aku menyirap kat muka. seorang ham Allah ni buat mcm2 cerita pasal aku kat sume org tu. tapi yang bestnya, cerita tu sume dia yang buat!!

mulut aku mmg nak maki la kan.. aku x cite pasal dia kat org. apa hal nak buat cite pasal aku. pulak tu cite tu sume dia sebenarnya yg buat. damn! aku dah lama x buat keje serang org maki org sampai lebam beb. mlm ni pun aku sgt sabar. muka aku sgt panasssss sampai lyn pegang muka aku. and sume org nampak muka aku merah. (ooo.. mcm ni rupanya kalau aku nekad nak sabar..)

Urghhhhh!!! pesanan penaja : cukup2 la buat cerita sana sini nak raih simpati org. dah byk sgt cerita pasal awak ni. org sampai dah naik muak. tp paling x sangka aku pun jd mangsa sekali? isk isk isk.. what ever it is, we know the truth la kan..

patut la masa dorang mmula sampai, x berapa nak bckp ngan aku. rupanya dah disumbat cerita macam2 ye? patutla aku rasa beriya benar nak pi sime darby tu td. nasib baiklah.. sempat lah membersihkan nama. and i told them, kalau x percaya boleh tanya pada org2 berkenaan..

DAMN!!! makin aku taip, ati makin sakit lah.. i have to stop before aku mecarutttttt kat sini!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template