Wednesday, September 16, 2009

Aku mau...

Aku mau lupakan segalanya tentang dia..
tapi makin dicuba, makin kuat dia dtg dlm otak ni
bukan senang nak lupakan bila separuh dr hari ku mmg bersamanya
tapi semua tu masih tak menjamin dia kekal di sisiku..
masih tak menjamin bahwa dia x akan meninggalkanku..

masih terasa sedih, sakit, pilu..
kenapa rasa ini terlalu?
sedangkan semua tau yg dia bukan yg pertama..
ntah yg keberapa kali dlm hidup aku sejak aku kenal,
bagaimana rasanya menyayangi lelaki asing...
yang awalnya membahagia kan siang dan malam
tapi akhirnya menderitakan!

entahlah..
aku masih mencari kekuatan.. mungkin!
kalau benar kekuatan itu belum ada, aku harusssss mencarinya!
tetapi kalau sebenarnya kekuatan itu sudah ada
cuma aku yg gagal mengawalnya.. makanya... aku perlu belajar!!

Ya tuhan...
Aku mau lupakan segalanya tentang dia
kerana hari2 ku terlalu sakit mengingatkannya..
Aku mohon segalanya lancar dan mudah bagiku..
Amin.. ya rabbal alamin...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template