Saturday, July 11, 2009

Transfomers - Again???

Smlm tgk transformers lagi. kali ni bawak annies, adam, "uncle penny" n epit. sapa uncle penny? hahahha... nama dia fendy. kawan epit n ajib. tp bbudak ni pelat panggil uncle penny... so sume org pun start panggil dia Penny..

Brapa kali punya transformers da??? ahaks! still the best! bila movie start je annies ngan adam dah tau mana autobots, mana decepticon. bagus anak2 ku ittew.. dorang berdua kecoh nampak robot2 besar tu. bila part gaduh2, adam pandang aku sengih. pandangan yg sgt kagum, kerek gila. hahahha... and the kids sgt puas hati dgn tranformers. on d way balik sume kete kat jalan, sume robot. sampai kan kete aku pun, bumblebee kaler itam. kete atuknya, optimus prime. eheksss!

mlm td gak balik raub.. now.. di raub lah aku.. merehatkan diri bersama anak2 dan keluarga tercenta.. alhamdulillah keadaan kat raub dah kembali tenang.. Alhamdulillah.. thats y aku ckp, things are getting better... and aku harap semuanya... termasuk my internal feeling. smlm kat cineleisure, mcm ada projector kat depan mata. terbayang dia kat memana pun.

aku bleh nampak byg kitorang kat sana. tempat mana yang kitorang selalu pegi, bergurau senda kat escalator, damn!!!! i hate this feel! aku x penah byr parking kat sana sendiri. he's the one who pay. skrg aku kena terima hakikat yang aku kena masukkan chip tu kat machine, aku kena masuk kan duit. no more him for me. its hurt beb.. sgt. sometimes kan kita rasa kita kuat. tp bila tiba masa2 kenyataan, kita akan realise yg sebenarnya ada some places in our heart yang sgt fragile. benda2 kecik pun bila kita teringat akan buat kita rasa sakit yg sgt2..

mcm biasalah bila kacau skit jiwa, kak nuin jd mangsa kan. but as kak nuin said : rina pandang apa yang tak ingat kat dia?? pandang kete sendiri pun teringat... eheks!! i luv u la akak. akak sgt memahami. yeah... aku jenis yg pengingat sgt semua benda. susah senang, suka duka. aku jenis yang x mudah lupa semua tu. tuh yang bila kena camni teruk skit..

well... life goes on. insya Allah, rasa sakit, sedih, rindu dan semua yang ada ni akan berkurangan... like jazz always said : masa akan ubati segalanya..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template