Wednesday, July 8, 2009

6 hrs karaoke @ Neway

Batok!! tonsil membengkak dengan jayanya.. tapi sempat lagi pi melalak kat Neway mlm td. ala... crowpol blanja.. maceh ye pol.. next month turn sapa pulak?? gila melalak and makan tak hengat utk 6 jam.

yang bestnya bila melalak ngan E, ray, yong ayu n crowpol ni, dorang sgt huru hara and kelakar. pilih lagu pun gaduh. ayat common... lepas ko, ko. lepas ko, ko... sume gila nak menyanyi, sume nak pilih lagu. tapi semalam adalah antara mlm yang well organized. sume ikut turn. but still.. dorang gaduh pilih lagu.
especially ray, e, yong. hape daaaa

Aku rasa baby dlm perut si ayu tu tutup telinga kat dlm. nak nak bila dengar suara papa dia kan, terus tepuk dahi kat dlm tuh. hahahahha... ya ampunnnn

smlm suara aku mmg hancus.. x klua. tp still nak nyanyi... so smlm aku bukan gud singer. sometimes x klua langsung, sometimes sengauuu.. eheks. ada aku pedulik? yang penting, nyayi je.. balik kol 3 pagi. GILO. mlm ni another transformer session utk ofis club. ha... mmg ting tong la aku sat g.

emmm... calendar for this month da penuh. byk btul event, workshop, meeting yang kena attend. end of month, event kat Awana genting. alahai... main golf plak la aku. hahhaha...

new job ok.. its just that cabaran lagi besar.bukan keje je, tp about environment as well. kena hati2.. still.. kat sini masih ada yg ada dengki, nak mengenakan org n mcm2 lagi.. harap2 i can go thru semua tu. insya Allah.. :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template