Tuesday, July 28, 2009

How i wish..


Aku rasa skrg hidup aku agak teratur.. biarpun mungkin stengah2 org rasa idup aku agak bohsan, but i guess idup yg mcm ni lah yg buat aku agak bahagia sekarang. balik umah, minum makan ngan sepupu sepapat sekalian, balik umah, tido. pagi pi keje, jumpa org, organize event, cukup masa balik umah.


Ada org2 yang ckp, aku nampak lebih baik dr sebelum ni.. Alhamdulillah.. aku rasa awan mendung tuh dah xdak dah.. matahari dah nampak cahaya dah. but there is a time when aku akan rasa sunyi. aku akan teringat kat mamat sorang tu and aku nangis. bila rasa rindu yg sgt2 tuh, peluk bantal merah yg dia bagi, and crying sepuas hati.but people wont know.. he did call me.. but i didnt pickup. i wont..


Owh.. ada seorang makhluk Allah tiba2 muncul. tapi terlalu mendesak. tak boleh la... aku xleh nak get along ngan org camtu. i have my own life. blum apa2 dah nak mendesak itu dan ini.. berkawan tak semestinya commit. kawan boleh la... hati aku x terbukak lagi.


i wish my next one will be the last. org yang boleh jaga aku, yg boleh bimbing aku. yg lengkap segalanya. lately btul, aku sgt memilih. aku rasa memilih tu sgt penting dah skrg. dulu2 tak memilih senang2 je org pijak kepala. tapi kali nih, xde dah.. bukan nak kata aku tgk RM tuh sgt, but i need someone yang kukuh. and i deserve that also..


Hem... how i wish..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template