Wednesday, July 22, 2009

Event, event and event...

Since klua ward ni, sume sebok tanya dah sihat ke... ok ke.. Aku ok kengkawan.. just batuk je belum ilang. doc pun ckp it will takes time. so.. aku pun sabar and hope batuk ni ilang. makan minum still pantang.. but i am happy with my new me. bak kata ma la kan... nak kuruskan badan x kurus2.. sekali sakit.. ha... panjang terus.

perfume biz agak rancak.. apa lagi. sesapa nak beli tu jgn la lupa kontek aku ok.. lately aku pakai pure perfumes ni aje pi opis. dr pagi sampai ke patang bau still semerbak.. i like! setiap ari pakai bau yg lain..

Esok ada event kat sime darby.. inilah masanya menunjuk kebijaksanaan dan kewibawaan.. cewahhh.. end of month, kena pi outstation.. awana genting. nasib baik awana je.. aku dah pangkah genting utk seketika. tatau la.. kalau pi genting skrg, aku sure meraung punya teringat kenangan.. (DQ sgt kan?)

Well.. its time to go... byk nak settle..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template