Wednesday, November 3, 2010

~ Tough time ~

This few weeks, sgt tough utk aku.. Aku tawakal, aku redha je dgn apa pun yg dtg... There are time when I feel so weak to fight back. Tapi alhamdulillah... Kekuatan tu Allah beri. Ketabahan tu Allah kurniakan pd aku..
Apa yg jd kat office sgt menyakitkan. Sampai tahap aku rasa mcm tak larat nak buat apa dah.. But its lesson for me.. Hati2 bila berkawan. Friendship and work bukan benda yg boleh berjalan seiring.. Not at all..
Biarlah.. Katalah apa pun, tikam lah dari arah mana sekalipun. Insyaallah.. Aku tetap berdiri.. Tetap mcm ni..
Again, aku bersyukur sgt.. Dlm pd cerita2 buruk pasal aku tu, still ada org yg tau apa aku buat, still ada yg rasa aku tak deserve di perlaku mcm tu.. Alhamdulillah.. My boss always know what I do everyday..
And I feel so blessed when I have encik bf with me.. He support me all the time.. Dia ada bila aku perlukan tpt utk menangis.. Dia mendengar bila aku perlu mengadu.. Terima kasih...
Adeh.. Buat entry ni pun aku nangih.. How la?? Rileks rina.. Hati kena kental.. Sabar ok? Jgn ditanya sampai bila nak sabar.. Aku kna bertahan sampai april tahun depan.. Doakan aku kuat ok!
Ya Tuhan, aku mohon padamu, jauhkan aku dari segala perasaan yg tak menentu ini. Berilah aku kekuatan menempuh dugaanmu.. Berilah aku ketabahan.. Sesungguhnya aku berlindung di bawah kuasa mu Ya Allah.. Amin...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template