Tuesday, October 26, 2010

~ hopefully ~

Oleh sbb byk masa terluang, menggodek isi perut blog bersawang ni.. byknya entry luahan perasaan yg menyedihkan. tapi aku rasa masa kat friendster blog dulu lagi byk kot kan? dah 3 tahun blog ni. mcm2 ada.. biar pun x berapa meriah, tp kat sini la aku cerita mcm2 ttg aku, aku dan aku.. kkdg pasal org pun ada gak. eheks!!

But since someone ttiba muncul, i started to post something happy... masa aku godek td, baca setiap patah kata, aku terasa pedih siot!!! harap2 tak ada lagi cerita2 luka ni. harap2... tarik napas pun terasa sedu wo... damn!!! not good for my heart.. i just want to be happy.. like other people did. and i hope sudah sampai masa aku, dah sampai giliran aku utk rasa bahagia..

nah.. skrg aku cm terasa rindu la plak kt en.bf tu! baru lunch td jumpa.. haih... rindu bangat!!! bila la dpt tgk dia je 24hrs ek? haha.. gatal! emmm... my pray and hope for this relationship, biar jadi yang terakhir. biar tersimpul di titik yg sepatutnya. jgn lagi melukakan, jgn lagi menyakitkan. sbb hati aku dah tak bole afford 1 lagi luka.. TAK BOLEH! if its happened again, tutup lah saja hati ni. senang cerita..

wohooo.. aku rasa pedih ulu hati siot!!! damn!! sakit gila! haih... jgnlah mcm ni.. kan dah happy?? kalau la boleh delete semua memory, semua rasa, kan bagus??? rina... jgn mcm ni...

hemmmmm.... Ya Allah.. salah ke aku mengharap sekali ni? beri aku kekuatan Ya Allah.. beri aku jawapan..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template