Thursday, October 21, 2010

~ Relationship ~

Kesian blog nih.. terabai.. skrg kusut ke tak kusut ke, dia tetap ku abaikan. kalau dulu time happy update skit2 je. bila kusut, gila panjang update. sekarang... takde maknanya... but still blog ni sgt syg. tp lebih syg la friendster blog dulu kan..

ok.. ada few things that i need to tell my blog. emmm... bila pk2 balik, mcm tak perlu.. tapi... ada jugak perlunya.. sbb ada byk kekalutan lately. and im sick about it!! kawan2, aku bukan taknak cerita about my relationship to all of u... tak kan aku nak sms sorang2 korang and say : hey guys... i have new bf now! apa ke gila nya kan? artis pun tak bua keje gila mcm tu ok!! but still those yg ada keliling aku know that i have someone and im happy to have him with me.

our situation is bit complicated. but still under control. the relationship is still new.. graf pun turun naik lagi.. but as i told ya, im happy.. there is someone who really care of me. someone that my heart say YES to. someone yang nak tgk muka aku hari2 (so far dia lum jemu lagi lah kan)ye.. korang nak tau siapa kan? adeh.. sabo2... ada rezeki, panjang jodoh, korang tgk la dia kat pelamin aku nnt eh. erk!! pelamin?? out of my dream dow!!! aku kawen?? no way.. ya tuhan... hati aku sgt kalut! tak pernah nak mimpi.. i have prepare myself utk habiskan idup ni sorang2.. (cepat gila aku giveup kan?) tapi... kuasa tuhan, aku tak tau.. korang pun tak tau kan?

but its not a joke.. we are looking fwrd but... still, ada byk benda nak kena settle. kalau nikah kawen tu mcm petik jari, kelip mata, senang la cite. let things fall into places nicely ok? kalau bleh, esok pun nak nikah. (aku bckp mcm ni??? cam tak percaya ok!)

he is someone that i never expect that we can be together. selama ni tgk2 dari jauh. setakat tegur2 mcm tu je lah. but now, he always besides me... almost everyday (tak termasuk waktu tido la tapi) sgt lah bersyukur dia muncul dikala2 aku lost.. siapa dia?? ha... yg pasti he still single, bukan laki org. tq!

ehhmmm.. to someone somewhere, aku mintak maaf... aku tau sgt sakit utk diterima kenyataan but please... pray for my happiness.. cerita kita dah berakhir.. i cant accept your proposal to marry me this coming december. tell your mum, im sorry.. bukan aku tak terima anak dia sbb anak dia tak ada harta.. but terlalu byk benda yg nk kena pertimbangkan. bila ditimbang balik, ada baiknya kita x bersama.. i told ya so many times oredi kan??

if u think i'm betraying you, im sorry.. keadaan kita terlalu complicated utk dilabel begitu. u may think what eva u want about me. kenyataannya.. kita tak mampu jd 1.. im sorry... aku mintak maaf... doakan yg terbaik utk kita..

dear frens, doakan yg terbaik. u guys know how suffer i am all this while. bukan niat nak sembunyi, tp ada sebab2 lain. but korang tau im with someone now... pls.. fray for me... those yg memahami, terima kasih.. i am obviously show to u that im happy with him.. terima kasih atas doa korang..

dear LOVE ( u read by blog ka?? hehehe!) thank you for the love and happiness.. stay with me, bare with no matter what have people say about us. sorry if i did trouble u with benda2 yg ntah apa2 tu lately. mulut org, hati org... tak byk yg dpt kita buat utk itu.. i really want you to know that you are so important to me.. thank you!! saya bukan yg terbaik, tapi syberusaha utk jadi yg terbaik buat kamu.. sy x mampu di lihat sebagai seorang ratu, tapi sy mampu utk berusaha menjadi permaisuri hidup kamu.. insya Allah..

Ya Tuhan, aku mohon, permudahkanlah segala urusan ku..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template