Wednesday, November 10, 2010

~ its back again ~

Sesuatu yg sgt tak diingini dtg balik menghambat..
Ntah aku yg lemah tp aku rasa aku dah bertahan cukup lama..
Tapi mayb jugak.. Lately hati sgt lemah dek masalah2 yg ada..
Takpe lah.. Takkan ada yg boleh menentang kuasa Allah..

Yea.. Aku "sakit" balik..
Sakit yg lama...
Aku mohon diberi sekali lagi kekuatan utk semua ni..
Doakan aku ye kawan2..
Kalau nyawa sampai disini, maafkan segala salah silap aku ek.. Halalkan mkn minum aku..

Encik bf, tq for being here with me.. Kesanggupan anda saya hargai.. Maaf kerana menyusahkan... Kalau ditakdirkan tuhan segalanya sampai disini, terima kasih utk segala2nya... Sy syg kamu.. Pasti ada perempuan yg lebih baik utk kamu.. Kamu tak perlu harungi segala kepayahan ni dgn sy...

Ya Allah... Sesungguhnya aku berlindung di bawah rahmat mu.. Berilah aku kekuatan mengharungi dugaan, kesakitan ini sekali lagi.. Amin...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

apa la yg dok meraban pelik2 nie? I told u kan i will not leave u

CaSRieNa said...

........

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template