Thursday, November 25, 2010

~ Saya mau lari jauh-jauh ~

Sekarang ni..
Nak sgt bawak diri jauh2...
Jauh dr semua org
Tempat yg x dikenali
Tempat yg x pernah aku pegi
Biar aku cipta, reka hidup aku sendiri
Semacam mana yg aku mau

Tempat yg aku tak perlu memahami sesiapa
Tempat yg aku tak perlu sesiapa memahami aku
Biar tak ada hati yang terluka
Biar hati sendiri yg satu ni pun tak pernah kecewa
Boleh kan?

Biar tak ada yg kisah tg aku
Tak ada yg menikam aku
Tak ada yg peduli pun pasal aku
Hidup mati aku
Makan minum aku
Kan senang??

Kalau lah boleh, kalau lah sesenang itu
tak de la aku menangis sekarang
terasa sakit tikaman kawan
terasa perit mengharap difahami
terasa sukarnya mencari kebahagiaan sendiri
terasa sedihnya sbb terpaksa melukai hati yg lain

Tuhan..
Aku masih memerlukan kekuatan...
Terlalu banyak dugaan..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template