Sunday, November 22, 2009

What am i suppose to do now?

talk to my penasihat tetap. kak nuin kata, its time to think apa yang aku nak sebenarnya.. aku mmg nak balik dengan dia mcm dulu2 or aku mmg taknak ada apa lagi dengan dia and let go sepenuhnya. hemm.. dlm keadaan sekarang mmg takleh nak pikir.. ntah kenapa sedih ni masih teramat sgt! maybe sbb termakan jugak kata2 janji2 palsu tu.. haih.. tau pun palsu!

back to wat my penasihat tetap ckp...emmm... of course mmg x dinafikan aku hope dapat balik ngan dia mcm dulu. tapi aku tau dia akan sakitkan aku ntah berapa kali lagi. even dia kata dia tgh usaha utk kitorang kawen, jgn percaya! dusta je tu.. lgpun xde org restu.. haih.. kenapa lah hati ni syg sgt? kenapa lah rindu sgt. padahal dah tau dah kenyataan tu..

Letting go.. words yg sgt senang nak ckp tp susah nya aku nak buat. separuh mati dah aku! sampai 1 tahap aku rasa frust gila. sakit dada menangis byk2! kenapa dia tak rasa yg aku syg dia. kenapa dia tak paham! kenapa nak buat aku mcm ni! nihla dia bila kebahagiaan tu penderitaan.. sakit otak haih!

skrg tgh pikir, mcm mana lagi nak ubat hati. mcm mana lagi nak kuatkan semangat. sadis!!

*KAMU! kenapa lah susah sgt nak buang kamu ni!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template