Monday, November 23, 2009

my old gud friend..

Rasa happy skit sebab br lepas jumpa nani.. who's nani? my old friend. dulu masa skolah baik sgt.. mak dia mcm mak aku. mak aku pun cam mak dia. kitorang pi skolah sama2... blaja sama2.. seronok sgt.. nani sanggup cancel program dia arini just nak jumpa aku kat IOI.. thanks fren!

Bercerita kat sushi king (abisla diet aku arini) mcm x cukup mulut. cerita pasal family, she got 2 kids. badan maintain kurusss.. maintain vogue gitu. lagi best bila cerita time skolah. gelak gila. teringat masa2 riders, pastu org tu suka org tu, suka org ni, gaduh sana, gaduh sini.. bengong! hehehhe.. sukeeee!

nani ada umah kat puncak jalil. dia tgh cr org nak sewa. rezeki aku agaknya! hopefully jd la sewa umah dia nnt.. patutla rasa nak jumpa sgt dia harini.. :)

i wish for better tomorrow.. penat la menangis sampai tertidur..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template