Thursday, November 12, 2009

Buntu celaru...

Pernah tak korang rasa buntu... celaru.. tak tau apa nak buat. segalanya serba tak kena.. terperangkap. im feeling it right now.. susah nak cerita. and i dont have any place to talk about it at all.. hanya tuhan tempat mengadu..

silap lg kah langkah aku bila aku mau bahagia mcm org lain?? silap lg kah keputusan aku bila aku buat sesuatu yg aku tau menjadi kebahagiaan aku.. tp yg susahnya bila kebahagiaan itulah penderitaan, mcm mana??

kdg2 aku tak faham ttg hidup ni.. kenapa perlu merana mcm ni utk bahagia? kenapa org lain mcm senang je semua?

Ya Tuhan... aku mohon kekuatan dan pertunjuk mu.. Ya Tuhan... temukanlah aku dengan sesiapa sahaja yang kau rasa benar utkku...

* bunyi mcm org putus asa kan?? ermm.. sesekali, aku mmg putus asa...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template