Monday, August 24, 2009

Puding caramel!

Smlm dorang ada beli puding caramel. sume dok complaint puding tu sikit tp mahal. so harini aku tekad buat sendiri.. aku amik gambar process nya. tapi hasilnya tak sempat amik. sebab lepas telangkup kan tu (bila dah sejuk n dah nak bbuka masa tu) sume dah cekup.. haha.. hasilnya yang not bad.. and sedappp!



Aku buat jugak apam jagung kukus (sume resepi internet la ni) pun sedappp.. i like! seharian ni berlalu sekejap je aku rasa. penat melayan anak2. aman skrg kerjanya kehulu kehilir sambil menjerit. aiyoohhh.. suara dah la nyaring gila. anis ngan adam sibuk tanya bila nak beli kasut raya.. next weekye sayang.. ni awal sgt.



Balik td dengan sue. MRR@ jemsssss gilossss... kat karak hiway pun kete slow. mengalahkan balik raya. tu br org balik nak sambut puasa je. nak raya sok aku tatau la.. how i wish i can work from home macam yaya so that aku bole balik awal.. tak yah nak sesak2 ngan org lain.



sekarang ni sue ngan suraya tgh prepare makanan nak sahur. gila awal sahur kol 12.30 tgh malam kan? hahahha.. well.. xde maknanya nak bangun lg dah pg nnt.. tidooooooo syiok wooo!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template