Saturday, August 15, 2009

Hape ke bengapnya!!!

Mum admitted to Raub hospital this afternoon. ada infection kat paru2 yang menyebabkan dia batuk yg sgt kuat. i rush back after having lunch with yaya. abah kata kalau x sihat x payah balik. tapi... aku rasa cm nak lempang diri sendiri la pulak kalau x balik kan.

Mum is getting better. tp ada 1 peristiwa sadis yg aku mmg tahap maki org. aku rasa incident ni sgt bangang! and the guy also bangang! nah kan.. aku x abis maki lagi. moral of the story, tolong la guna otak!

Ma nak mandi, so aku anta dia pi bilik air. ma dah masuk bilik air, aku tunggu depan pintu tu. anything ma needs, aku boleh dgr dia panggil. adalah sekumpulan family menghantar emaknya or whoever she is to them ke dlm toilet jugak. one of them is a guy. nak kata budak, aku rasa dah 20 lebih kot. mmula aku dah pelik. awatla reramai nak anta org sakit pi masuk toilet kan. and this group of families asik memekak dlm toilet tu. which aku sgt tak faham.

tiba2 this mamat bongok, bukak pintu bilik mandi ma yg tgh mandi di dalamnya. and i was soooooo shocked! what da hell???? and he said : sori2... ya tuhan.. apa ke bengapnya mamat ni. aku tanya dia : ko tak nampak ke pintu bilik air tu bertutup???? ko tak dengar ke bunyik air terpasang tu??? dia boleh sengih2 sambil say sorry.. adoiyaii... aku dah hangen 1 badan ok!!! ma kat dlm lg lah terkejut. lucky ma dah balut badan dengan towel.

mmg dgr la aku membebel kat dlm tu kan. in the first place, he is not suppose to be there!! itu adalah tandas ward perempuan! ko dah hantar org yg sakit tu kt dlm toilet. kluar la kan. ko sibuk apa lg kat dlm tu sdgkan family perempuan ko yg lain berlambak! nasib baik aku ni dah berubah. kalau tak, mmg aku lempang mamat tu kat situ. uurrrgghhhh! lepas tu dia dah tak berani pandang aku and stay kat luat ward. family dia pulak bole buat bodo je. xde la nk dtg mintak maaf ke apa kan.. bagus btul korang nih.

hemm... tariks nafas..... hembussss... gggrrrrrr!! aku marah ok!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template