Thursday, August 13, 2009

casriena,casriena,casriena...

Hahahha... address kembali kepada asal. kenapa? its my blog. aku selesa dengan domain ni. suka hati lah sapa pun nak melawat ke, nak baca ke. sbb aku mmg open to public pun. its just that, aku malas nak melayan langau. kalau bckp benda yang betul x apa pulak. tp sesuka hati sesedap rasa je.

actually someone left a comment in my blog. menulis sesuatu dgn tujuan menyakitkan ati aku la kot. sambil tu pretend that he is "mujahid". rasanya 7 tahun kenal mamat tu, aku dah cukup arif dah perangai dia, aku rasa aku cukup arif dgn cara dia bckp, cr dia menaip, what yes and what not lah kan. so i know... it is not him. tp the wifey :)

bg aku xde apa pun. x mencacatkan walau sikit pun. senyum je aku bila baca. haiyoooh... awat cek.. i got nothing to do with ur hubby ler... xde maknanya! dah lama jugak si mujahid x call. last dia call masa masuk ward aritu. about a month ago la kot.

alahai.. x perlu rasa tergugat.. jaga je umah tangga tu lek lok sudah.. peace!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template