Tuesday, August 25, 2009

Shopping @ param seksyen 16, bangi

Bulan puasa ni.. adeh la.. aku sgt lesu. sebab bbuka xleh bbuka nasik. paling berat pun makanan jenis mee. yg paling selesa meehun la kan. so tenaga mmg takde. tats y kalau nak tgk aku kuruih time raya. lepas raya.. abisssssss sume. hehehehe.. kol 9 je aku dah menguap gila..

smlm pi soping juadah berbuka kat sec 16 bangi. dulu2 time aku blaja je beli juadah kat sana. besar gila param kat situ. penat nak abis kan seround. yaya dah rambang mata. sue pesan suh dia beli 2 jenis lauk shj. tp yaya beli sampai 5. sbb2 kitorang pi param kat situ, 2 ari lepas klua kan tiv yg dengan samsul ghau ghau tu.. mcm menarikssss je semua kan.. but ok la.. not bad. tp aku rasa juadah byk yg sama..

so smlm bbuka meriah.. biarpun hanya aku, yaya and su meriahhhhh gila.. hasil dr pemakanan yg berlebihan.. x larat pi terawih bole? ha ha ha.. tp dlm masa yg sama yaya tetap bebelkan org yg tak pi terawih. bangun sahur pun meriah. bunyi kuali yaya..perghhh!! 1 block bole dengar!

this weekend ada gerai kat income tax jalan duta.. aku share ngan alin, along rijal. so sesapa nak menyoping boleh la pegi kat carpark incometax jalan duta tu.. mcm2 adaaaa...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template