Friday, June 26, 2009

Kereta yg sgt semak!!

Lately, kete sgt tak terjaga kebersihannya. Basuh pun jarang. Kat dlm berdebu. And apa pun men sumbat je. Sampai penuh dgn ntah apa2 kat blakang, kat depan, kt memana je lah. Aku sgt terasa kekotorannya.. Tp xde mood nak buat pape.. Byk memorynya kete ni.. Tu pasal xde mood.

Tp since hati da ceria skit ni, I clean it up today. Kasut keje + sliper ada 8 pasang, botol air mineral sampai 3 bijik, sampah sarap, habuk segala.. Emmm... Sgt teruk ok!! I hang sumtin yg baru, klua kan yg mana2 ingatkan aku pada seseorang..

Dulu2, ada org rajin tolong jaga kete. Selalu pi anta cuci. Bila p cuci, dia akan pantau bangla tu buat keje. Mmg kompem bersih.. Kalau aku bz, dia akan kemaskan kete sambil membebel.. Dia akan buang sampah2 yg aku buat. Erk!! Mengimbas kenangan la pulak. Lek lek.. Jap lg nangeh pulak kang.

Skrg, buat la sume tu sendiri.. Mmg x susah, tp bila dah terbiasa mmg sgt janggal. Xpe, mcm kak nuin ckp. Sampai bila kita nk harapkan org utk kita bahagia? Yeap..

Penat ni.. Anak2 dok mummy sana.. Mummy sini... Adeh... Masak aku dikerjakan dorang arini. But I feel happy.. Dorang penawar segala duka!

* ada org lupa wish morning arini..

* ada sedikit sepi di hati.. Tp x putus berdoa moga kesepian ini kan terisi, kecewa hati terubat nanti..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template