Monday, June 29, 2009

Demam lagi...

Ye.. Demam lagi.. Sakit kepala, batuk, suara takde, selsema.. Aiseh... So arini memontengla. Da resign kan.. Tp esok kna pi opis sbb dorang da organize farewell party for me..

Ada org tu ttiba x reply msg. Dah kantoi k? Herm? Dah ckp da aritukan.. Jgn cr pasal.. Hopefully xde masalah la kan..kalau la dlm hidup ni bole buat request kat jin dlm botol kan, salah 1 wish aku adalah mahukan disekeliling ku dipenuhi dgn lelaki2 single lagi solo. Bukan laki2 org mcm sekarang. Adoiyaiiii.. Hangpa pi suka kat aku apa cerrrr... No no no.. X baik punya..

Aku demam sbb kurang kasih syg.. Haha! Kak nuin kata stop the drama rina!! Tp akak, kita kan mmg drama queen.. Harussss!! (Sebenarnya kak nuin x ckp apa pun lg, tp aku da tau da apa dia akan ckp)

Peningla.. Byk sgt mkn ubat. Harap mlm ni tdo lena. Tak mcm mlm td.. Asik terjaga..

* ma kata, I shud take care of my heart lebih sikit. Coz she knows, when hati ku ini tidak sihat, kesihatan pun mmg terganggu.. Yes ma... I admit that. Kalau tgh jiwa kacau, lagila aku mudah sakit.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template