Thursday, February 3, 2011

~ In AS!! ~

Sudah berada di AS..
Alor setar da..
Ray n kamilia telah selamat dinikahkan dan disandingkan.. Congrates!!
Bab touching2 lepas nikah tu yg lemah skit..
Uwa..
Agak2 kalu turn aku sok how la?
Aku rasa mmg haruuuu lah keadaannya..

Esok family encik bf nak mai visit..
Uwaaaaaaaa
Wa takot siot!!!
Harap2 semuanya lancar..
N aku diterima seadanya aku..
Insya Allah...

Td encik bf dtg sini..
Hermmm... Nk buat pengakuan bleh dak?
Aku kan.. Em... Em...
Syg dia siot!! Serious nyer..
Tak tipu!
Biarpun adakalanya mcm dilanggar garuda, tp aku mmg syg dia lah..
Biarpun dia x berapa pandai manja kan aku yg manja ni..
Tak berapa pandai amik hati, tak pandai memujuk..
Tp aku syg dia..
Syg tu la yg buat aku tabah harung apa pun keadaannya..
Haih.. Now aku rasa sebak gila.. N realize, I need him in my life..

Ya Allah.. Permudahkanlah segala urusan kami.. Berkatilah hubungan kami.. Dekatkan hatinya padaku.. Amin..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template