Wednesday, February 2, 2011

~ esok alor star lagi ~

Adeh.. Pinggang nak patah! Di kala PMS drive mengharung jem org nak balik cuti CNY..
Agak hazab jugaklah nk masuk town bentong..
Nak masuk raub ok.. Tp slow moving.

Balik td trus g umah maklong, siapkan hantaran si izah..
Dah besar dah adik yg sorang tu kan?
Dah nk bertunang dia.. So happy for her..
Tp sedih gak sbb x ada masa dia tunang nnt..
Kitorang kat alor star.

Alor star?? Yea.. Its time for ray to nikah!
The other miSsion is, family encik bf akan p alor star to berkenalan with abah n ma.. And of course, for d parent to meet me for d first time..
Ok je aku.. Rileks..
Ok.. Aku tipu! Aku tak OK..
Sgt tak ok..

What if aku x diterima? What if things not went well?
Aku byk kekurangan.. Dari mata encik bf sendiri byk yg kurang..
Apa lagi di mata his parent..
Ya Allah.. Aku mohon dipermudahkan segala2 nya utk aku..

Tgh2 pms ni, byk sgt yg tidak2 dlm fikiran..
Mudah mudahan, segalanya baik2 saja..
Kdg terfikir, kenapa mudah je utk org lain? Tapi tak utk aku?
Rezeki org lain2 kan?
Insya Allah.. Sampai jugak masa aku nanti...
Harap2, aku diterima seadanya aku..
Yg penuh kekurangan..
Selebihnya.. Qada' dan qadar Allah..
aku terima dgn redha..

Aku mohon lebih difahami, lebih dihargai, lebih dijagai hati ini..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template