Monday, December 20, 2010

~ Resting ~

Smlm doc bagi 2 hari mc
Bp tak turun2 der!
Penat dah sakit kepala muntah sebagai..
So aku kna rehat..
If not, aku kna makan long term medication which of course aku tamau!!!

Doc tanya, aku ada problem apa?
Aku jwb, stress in work..
And he ask, how about marriage?
Ada problem?
Marriage?? Hua hua hua..
I'm not married yet doc..
Siap siasat aku ada bf tak.. And I said yes.. He's out side waiting.
Doc kata partner shud help to reduce the stress..
Kalu da kawen, there is a way for husband to help wife's bila stress..
But he ckp, bf pun bole.. Just make me happy, n I'll be fine..
(psssttt.. Aku x bgtau ni kat en. Bf.. Sbb takut dia gelak kt aku)

Hem.. Relationship ni lum stabil..
Masih ada pasang surut..
Tapi dlm situation skrg, I really hope this relationship cud help me..
Cukupla tekanan2 yg ada..
Takmau tambah lg dgn relationship yg huru hara..
..... Hermmmmm ....

Smlm ikut En Bf pi wedding kwn dia..
1st time aku g kenduri dgn partner..
Biasanya g ngn kengkawan kn..
Lain la feel dia.. Cemana nk citer tatau.
Met his frens, and I hope I'm doing well.

Arghhh.. Now lapar..
Kat luar ujan..
Uwaaaaaa!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template