Sunday, December 12, 2010

~ @_@ ~

Its now 3.40 am..
Mata xleh tido
Taktau kenapa..
Otak mmg working non stop..
Ntah apa2 yg di pk.
Lepas 1-1 benda
Gggrrrr..
Kadang2 pening jugak dgn hati sendiri
Pening dgn otak sendiri.
Kusut btul la idup nih!
Dush!!!!
Kena cari jalan utk keluar from all this mess!
cuz life is short!
Tak perlu bazir dgn kusut2 mcm ni..
Kusut sbb apa???
Ha.. Yg itu yg kita tak tau.. Yep! Yep! :P

Esok mau pegi KLIMS 2010 with en. Bf..
Owh? En. Bf?
Ma kata, dah bertemu buku dgn ruas..
Ye... Kena mengaku lah...
Yg berhangin, bertemu yg berhangin!!
Aiyoooohhhhh....
Emosiiiiiiiii btul aku jdnya lately!

Its not about my rules anymore..
Its time for me to learn about sharing life, give and take, bersabar, hormat.
Allah tu lebih tau apa yg dia tetapkan..
Lately pun apa yg jd kat ofc, aku rasa ada sebabnya...
DIA mau aku blaja jd lebih sabar, lebih berfikir sblm bertindak..
Tak mengamuk x tentu pasal, tak memaki hamun sesuka hati..
Kalau aku ni masih aku yg dulu, maunya kalau kawen derhaka memanjang sbb maki laki sendiri je kerjanya..
Nauzubillah.. Berubah.. Kena berubah..

Ok Rina, sila tido.. Esok blum tau apa akan jadi..
ZzzzzzzZzzzz....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template