Thursday, May 27, 2010

~ Dushhhhh!!! ~

Ye... Masuk ward lg..
Da lama x allergic yg teruk ttiba kena lagi.
Lain yg diharap laon yg jd..
Camni, balik dr kk aku trus blk raub.
Ok je, xde la demam k apa k..
Tp bgn pg ahad, rasa demam, selsema..
Alamak... Cemana nih.
Isnin ada meeting kat penang pulak.. Aduhaiiii..
Seharian tu aku bwk tdo.. Tp mkn lama bdn makin panasss.
Last2 petang abah suh g hospital. Abah hantar.
tau la hospital kerajaan, punya la lama nak tunggu turn.
Bila da masuk, yezza... Demam panas u olsss..
HA tu kata nk baik cepat, kna inject. Votren. Seingat aku last year aku dmam panas gak.
Inject votren tu mmg cepat meresap n kalu demam, cepat kebah.
Utk aku kali ni bkn je cepat kebah, tp cepat bengkak n x bernafasssss!!
Br je mandi, da bengkak, trus abah bwk lari balik spital.
Kat ER semua suda panic... Masuk oxygen, inject ubat utk allergic tu, 2 dose.
My bp turun, heartbeat turun, oxygen turun.. Lg gelabah..
Muka ma da pucat. Anaknya da x bnapas. Bole plak doc ckp bleh bwk mati.
Lagiiiii haruuuu.. Aku rasa nk nangis dah..
Alhamdulillah, after 1 hour, semua stable except breathing.
Oxygen tetaplah di hidung 2 ari kat ward...
Lama tak jd anak jipun...
Eeemmmm... Makin lama hidup, my blood makin surrender dgn ubat2 sekalian.
So.. Tgkla setahun dua lg, apa lg yg x boleh...
:(
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template