Thursday, September 25, 2008

Salam Aidilfitri...

I guess this will be my last post before raya.. makin lama makin tak berupdate.. im busy with work. sgt busy.. ive done with my shopping. for myself and family. konon sehelai je baju tapi end up i got 4 pairs of baju kurung!! hehehhe...

some of my personal thing is not really good this few weeks. but i hope its already end.. malas nak ingat. tensi sgt.. i'll be going back to my home town tomorrow nite. hoyeahhhhhhhhhhh! raya beb raya! tahun ni bak kata abah, kita raya sakan! Why??

1) Kitorang dah balik dok raub. 3 tahun beraya tempat org is enuff! tak nak rasa lagi susasana tu

2) Last year beraya kat raub tapi abah sakit. kitorang hampir² hilang abah. tp Alhamdulillah... skrg abah da betul² sihat..

Those 2 reason dah cukup buat kitorang happy. owh.. last week siap buat kuih tu.. biskut arab yang cedap!! hehehhe..

SALAM AIDILFITRI SEMUA....
MAAF ZAHIR DAN BATIN....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template