Friday, September 12, 2008

Mission Impossible


Mission Impossible! Adoiyai... mmg multitasking btul la keje skrg, Kejap jd PR, kejap jd biro aduan, kejap private investigator.. utk minggu ni dan minggu seterusnya, aku ada MISSION IMPOSSIBLE!!! dah naik pecah kepala aku pikir mcm mana nak bg misi aku ni berjaya.. adoiyaiiii boss.. ur mission is always AD HOC! nasib baik arini jumaat. ada lagi 2 ari utk aku plan apa aku nak buat utk dapatkan those accounts. Boleh PITAM!!!



Dah 12 ari kita puasa.. rasa kejap je. arini tak sabar nak berbuka ngan ma, abah, anak² kat genting sempah. berbuka aka picnic namanya. syok wooo... bukak bekal... eheksss.. lepas tu pi uptown.. dorang nak shopping raya. cuti raya seminggu! hoyeah! boss da tak bukak ofis bila masuk minggu raya tu. best siotttttt! takyah pening kepala nk apply cuti. mua a aa a ..

Owh.. anyway, ayu dah join my company as sales exec. aha... table dia pun kat depan aku ni ha.. so... kat raub nengok muka dia, kat opis nengok muka dia. nasib baik la tak dok serumah. kalau tak mmg 24 hours la nengok muka dia. this week keje aku bwk dia round ptt. kenalkan dia ngan org tm. so funny. ada yang perasan kitorang adik beradik. ada yang perasan bila tgk nama ayah sama. ada pulak yang terkonfius dan x percaya. kelako la... well.. anyway.. dia mmg anak angkat mak saya. hahahhahah!

life seems to be better. skit² settle down apa yang patut.. alhamdulillah.. berkat bulan ramadhan ni, moga murah la rezeki.. i miss my babies... sgt! tak sabar nak jumpa dorang. uhuks!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template