Wednesday, January 19, 2011

~ Mimpi ~

Sepanjang aku hidup,
aku paling susah nk mimpi ttg lelaki..
ttg lelaki yang ada kaitan dgn hidup aku
mmg sgt susah..
the only people yg pernah aku mimpi
only that "shit" shj.. tu pun aku mimpi aku lempang dia bila dia mintak maaf sbb tinggalkan aku

but since im with en bf ni, i notice something..
aku selalu mimpi dia..
dia selalu muncul dlm mimpi aku..
kdg2, mimpi tu indah2 sgt.. bahagia sgt..
tak nak bangun dr tido.. tp jd takut jugak
sbb otak aku yg bodoh n paranoid ni akan pikir yg mungkin dgn dia aku hanya dpt bahagia dgn mimpi je?

itu bila mimpi happy..
tp bila mimpi sedih... sampai terjaga tgh mlm..
bila jaga, air mata meleleh2.. tersedu2 aku nangis..
mcm mlm smlm..
separuh mati aku menangis kol 3 pg..
en bf marah2 dlm mimpi tu.. and he just walk away from me..
aku panggil dia, tp dia x peduli..
penat aku nangis.. aku terjaga..

hasilnya, sampai skrg aku jd takut nak tido.
aku takut aku mimpi dia n mimpi yg sedih lg..
cukuplah...
xnk dia tinggalkan aku walaupun dlm mimpi..

='(

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template