Friday, October 23, 2009

Takde harga pun..

Aku dah tak tau bape byk dah air mata aku klua since 2-3 minggu ni. penat pikir nasib diri. idup floating berpindah randah sana sini. dulu x pikir semua ni jd. tp bila jd mcm ni aku terasa tersisih gila. mmg aku terasa hati ngan semua org sgt2.. org x ingat pun aku. org tak pikir pun susah aku. biarpun aku selalu ingat org. apa nk buat pun pikir org dulu.

masa nilah nak kenal family sendiri, nk tau sampai mana dorang boleh tolong kita. masa ni la nak kenal kawan, sahabat. masa ni lah nak tau nilai kita dlm idup org.. nak wat cemana bila takde harga..

lately aku rasa cm nak lari jauh. tak menyusah kan sesiapa. nak idup sorang2 je kat memana... sbb aku rasa x ada beza pun aku kat semua org skrg. aku terasa sendiri jugak. tak de yg nak amik kisah. xde yg nak peduli..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template