Sunday, May 3, 2009

Perumpamaan...

Hem... Bila hati sakit, marah and so on kdg2 terkeluar jugak ayat yg mengikut perasaan. And I guess I did it yesterday. Aku taip something yg maybe teruk tp ianya adalah perumpamaan yg tepat utk situasi aku. I did ask people around me about my words. They said, mmg itu je yang layaknya.

Emmm.. Ntah lah. Aku ni yg baik sgt kot. Mudah rasa bersalah. Words apakah? Emm.. Actually perumpamaan. Aku taip msg ym pd org yang bg ayat "awak..maafkan saya". Seriously, aku sgt marah, sakit hati, kecewa.. Ya ya.. Tell me about it! So aku taip ayat yang ada perumpamaan "mcm melepaskan anjing tersepit".

Ha.. Time aku sgt sakit ati aku boleh jd si karam singh walia tu kan? Hek hek..but tat is the best perumpamaan and ayat yg aku boleh bg. Aku buat baik, tolong n so on tapi dia kianat aku balik or lagi dan lagi dan lagi!! Emmm..

Ada lagi.. Ada some friends yg ckp ayat ni and aku bg pd orgnya : anjing.. Kalau dah biasa makan bangkai, bangkai jugaklah dicarinya. and I agree! Hemmm.. Aku yang baik sgt mudah rasa bersalah kotkan? Friends kata tak pe.. Mmg camtu la pun.

Papelah.. There is no more space to live.. Lagu entah tu still menjd lagu yg sgt sensitif utk aku. But now, aku dah boleh jawab lirik ni: entah.. Masihkah ada cinta di hatiku untukmu. Entah kapan kah ku dpt membuka hati ini untuk mu..

And my answer is : there is no more love for u. And hati ni, tak akan tebuka lagi utk dia. Aku dah berjanji pd diri sendiri dan mereka2 yg ada disekeliling aku utk tidak sekali pun memandang dia semula. I rather lose everything about him dari melukakan dr melukakan hati sendiri dan mereka2 disekelilingku..

** I just came back frm kairin's wedding. Seronok to be there. Rasanya pr skill aku bertambah baguuussss and I met alots of new people!! I likeee... Hehehe..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template