Thursday, May 31, 2012

My Other Half...

Since I'm on MC till weekend, ma suruh aku balik raub. Encik suami pun akan balik on thursday nite sbb dia nk g kelantan, meminang utk adik dia. So, plan asalnya hubby will send me half way sampai genting sempah, epit akan amek from there.

Tp plan berubah last minute. Mlm td sakit perut nan teramat. Tak tau cemana nk described. Air mata berjurai2 sbb sakit sangat. Hubby pun dah panic. Sakit sampai nk bernafas pun tak boleh. Aku takut sgt kalau2 ada darah klua ke kan.. =(

End up, slow2 pegi An Nur. bertahan lah kat sana till 2 am ++. Gastrik teruk sgt, angin tak keluar. Susah buang air besar. Itu semua punca perut aku sakit sgt smlm. Worried about ZRJ sgt2.. Doc scan jugak sbb dia pun worried. Alhamdulillah... ZRJ sihat je kat dalam. Actively moving. Doc tu pulak excited tgk ZRJ.

Abah ngn ma mana bleh anak2 sakit, on the spot datangnya kan. So abah ngn ma datang, discharge trus bwk aku balik. Hubby kata better. Makan minum n ada org jaga. Tadi petang, bbm ngn hubby. Mcm takde mood je dia.

Tanya makan tak? Takde mood katanya.. Mlm aku tanya lagi. Dia kata makan bubur sikit. And I ask why? Sebab makan sorang.. Uhukssss rasa sedih sgt!! He miss me.. Baby and me miss him too.. So much! Macam ni rasanya kalau takde depan mata..

Ma kata, hargailah selagi ada.. Dah tak ada nanti, mcm ni lah rasanya. Uhukssssss.. I miss my hubby so much. Tak sabar tunggu esok malam. Dia balik sini. Haiss..

Abg.. Cepat2 balik.. ='(


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template