Saturday, November 19, 2011

PIKOM 25th Anniversary Gala Dinner @ Istana Hotel

Few days back, our BD @ office bagi invitation card for the event. Eventually Kak Su (my office mate) is on MC. Suka2 ati aku ckp ngn our BD tu yg kitorang nk pegi. So today, kitorang baru nak pikir takde baju nak dipakai..

Since today is friday, aku ngn Kak Su jalan2 lah kat amcorp dgn harapan jumpa baju yg berkenan. Kalau dh cari, mmg la jumpa ye tak?? So dpt la baju memasing.. (Punya excited nk g dinner kan?) Cepat2 balik rumah n bersiap vogue2 gittew.. Qulyn pun p jugaks. Tp dia p sendiri.

Aku tatau awat aku semangat nk g dinner ni.. Tapiiiiii... End up sgt puas hati. Misha Omar perform tadi!!! Damn gud la suara dia. Best gila!! Sgt suka! But yg paling best, I met my idol, Tun Mahathir! Kalau dulu aku nak terlanggar dia kat KLCC, but this time, aku mmg sengaja tunggu dia nk keluar pintu just utk salam!

Masa dia salam tu, senyuman dia... Adoiyaiiii comel! Rasa nak peluk dia tang tu gak! So ramah, so bestttttt!!! Serious tak tipu! Haih.... He looks old.. Tp nampak sihat lagi. Wife dia siti hasmah pun comel sgt.. Tapi jalan dh pimpin... :)

argh.. Kompem dah demam ni.. Ingus baek punya leleh.. X blk raub la this week. Lepak rumah. Selesai kan bunga pahar yg almost done! Hasil yg sgt puas hati. Exactly as wat I want! =)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template